Thursday, December 17, 2009

^^

In the mood to listen to emo mandarin songs lol. Send me more songs pls ;D

Die lah, I nowadays totally no confident to speak cantonese lol. I don't know why when I speak cantonese, all the weird weird slangs like 'meh, leh' come out.. LOL. I know it's normal in Malaysia but here it's not, and then my friends will be like 'HUH? Say it again?' -_- Habit, can't stop myself lol. English I can cause I speak in their accent so it's weird to add in 'lah' etc. But when I come home immediately everything come out again lol cause my dad understand mah. I still think that speaking in Malaysian english nicer :p

That day when I was really angry, all the Malaysian slang come out again LOL. Can express my feelings better hahaha.

Christmas holidays start in 2 days! :)
My bro's coming back! I'm so happy. I MISS KACAUING MY BRO.

Oh, saya nak cuba taip dengan menggunakan bahasa melayu kerana sudah lama tak guna nanti semua lupa lah. Saya tak mahu lupa! Walaupun bahasa ini tak ada banyak guna dalam hidup saya lol tapi saya telah belajar bahasa ini sepanjang hidup saya?Ya, sebab tu tak mahu bazirkan la, guna saja. Saya sangat bangga kerana saya reti 4 bahasa! Cantonese, english, mandarin, melayu semua tahu. ^^ HAHAHAHA

Tapi, nak tulis karangan sudah tak boleh la. Apa peribahasa ni semua lupa. :( Oh saya ingat satu! Bagai enau dalam belukar, melepaskan pucuk masing-masing hehe. Boleh tahan leh?

Kamu semua main puas puas di Genting okkkk? Roh saya masih di situ :p

No comments:

Post a Comment